05.12.2024
- sevbeba1
- 6 груд. 2024 р.
- Читати 1 хв
Проєкт REACH 95: Доступність якісних послуг з ВІЛ у закладах охорони здоров'я запустив інформаційну кампанію серед інфлюенсерів у інстаграм та ТікТок задля промоції безпечного сексу і використання презервативів і як засобів запобігання ВІЛ. Дякуємо ІГОРЮ ДОНСКІХ за долучення до цієї інформаційної кампанії REACH 95!
Мета інформаційної кампанії REACH 95 - нормалізація теми сексу у публічному просторі, що традиційно для українського суспільства є табуйованою, та охоплення серед загального населення, здебільшого молоді, потенційно ключових груп (ЛГБТК+) теми профілактики інфекцій, шо передаються статевим шляхом, зокрема ВІЛ.