top of page

05.12.2024

  • sevbeba1
  • Dec 6, 2024
  • 1 min read

Проєкт REACH 95: Доступність якісних послуг з ВІЛ у закладах охорони здоров'я запустив інформаційну кампанію серед інфлюенсерів у інстаграм та ТікТок задля промоції безпечного сексу і використання презервативів і як засобів запобігання ВІЛ. Дякуємо ІГОРЮ ДОНСКІХ за долучення до цієї інформаційної кампанії REACH 95!

Мета інформаційної кампанії REACH 95 - нормалізація теми сексу у публічному просторі, що традиційно для українського суспільства є табуйованою, та охоплення серед загального населення, здебільшого молоді, потенційно ключових груп (ЛГБТК+) теми профілактики інфекцій, шо передаються статевим шляхом, зокрема ВІЛ.


 
 
bottom of page